Ana Sayfa Urfa Haberleri Bakan Danışmanı Kayhan İnan aday adaylığını açıkladı

Bakan Danışmanı Kayhan İnan aday adaylığını açıkladı

Şanlıurfa'nın kamuoyundan yakından tanıdığı ve güler yüzlü Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan danışmanı Kayhan İnan,görevinden istifa ederek Ak Parti'den aday adaylığını açıkladı.

Giriş Tarihi: 11 Şubat 2015 Çarşamba 02:26
Bakan Danışmanı Kayhan İnan aday adaylığını açıkladı

Şanlıurfa'da uzun yıllardır siyasetteki başarısı ve güler yüzü ile bilinen İnan,2012 genel seçimlerin ardından üstün başarıları sonucu Ankara'da Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik'in danışmanı olarak görev yaptı.Şanlıurfa'nın ve Şanlıurfalının sorunlarını yakinen bilen İnan 2015 genel seçimlerde memleketim için bende bu hizmet yarışında varım dedi.

 

YORUMLAR
  • yorum2015-02-15 02:44:28İrfan DURAN

    Rabbim hakkına hayırlısını versin...Rabbim utandırmasın.Şu ana kadar gördüğüm en iyi aday...

  • yorum2015-02-15 02:43:44İrfan DURAN

    Rabbim hakkına hayırlısını versin...Rabbim utandırmasın.Şu ana kadar gördüğüm en iyi aday...

  • yorum2015-02-12 04:22:21İsmail Hakkı

    Temayül yoklaması yapılır ise listeye üst sıralardan gireceğini düşündüğüm bir bürokrat. Parti içerisinde sevilen ve sayılan bir değerdir. Urfa halkınada fazla hizmeti olacağını düşünüyorum. İsabetli bir karar vermiş. Artık bir zıplama yapma zamanı gelmişti. Güzel bir zamanlama.

  • yorum2015-02-12 04:17:42Yaşar Yaşamaz

    Urfa halkı ve AKP hükümeti için önemli bir değerdir. Mecliste olması gereken karakterlerdendir. Meclis Kürsüsünde konuşabilecek bir Urfalı Vekil olacak sonunda.

  • yorum2015-02-12 04:14:22Güncel Yağız

    Sonunda kapısını randevusuz çalabileceğimiz bir vekilimiz olacak inş. AKP Genel Merkezinin dikkatle değerlendirmesi gereken bir isim. O sıradan bir aday değil. Danışmanlık döneminde bile Urfa Halkına ve AKP ideolojisine verdiği hizmet çok fazlaydı. Yolun açık olsun büyük insan.

  • yorum2015-02-12 04:09:26Ankaradaki Urfalı

    Ne güzel haber bu böyle. Makamında kendisini ziyaretine gittim. Daha öncesinde hiç tanışmışlığım yoktu. Derdimi anlattım anında çözüm buldu ve içimi çok rahatlattı gerek söylemleriyle gerekse yaptıklarıyla. Sorunumu benden daha iyi takip etti bu sorunumun çözüm sürecinde benimle sürekli irtibat halinde oldu.Gel zaman git zaman sorunum çözüldü ( Şahsının yüksek seviyedeki girişimleri sayesinde) ve kendisine teşekkür ettikten sonra bana her zaman ben ubrada senin bir abinim sebepsiz yere çık gel yanıma sohbet eder çay içeriz demişti.
    Aradan 2 yıldan fazla geçti tabi bu sürede hiç konuşmadık derken bir telefon çaldı. Numarası kayıtlı olmadığı için tanıyamadım.
    +Kimsin dedim.
    -Hayırsız dedi numaramı mı sildin.
    +Yok dedim ve durumu anlattım.
    -Tebessüm etti güldü ve kendini tanıttı.
    sonra bana sen niye ziyaretime hiç gelmiyorsun dedi. Hemşehriyiz biz.Bizim bzden başka kmsemiz yok dedi.

  • yorum2015-02-12 03:57:29Ali Ankara

    Çok önceleri gerçekleşmesi gereken bir hamle bu seçime kısmet oldu.Kayhan İnan'ı Urfalılara anlatmaya gerek yok aslında. Haberde anlatıldığı gibi güleryüzlülüğü ve çalışkanlığının yanı sıra mütevaziliği ve hemşehrilerine ve bağlı olduğu ideolojiye düşkünlüğüde hat safhada olan bir değerdir. Ankara'da Urfalı hemşehrilerine olan ilgisi ile fazlasıyla tanınır. Herkesin gönlünü hoş tutmaya çalışır. En güzel tarafıda mütevaziliğidir. Makamında ziyaretine geleni büyük küçük,yaşlı genç, bay bayan demeden kapıda karşılar ve giderkende kapıya kadar eşlik eder. Umarım bu önemli değer AKP Genel Merkezi tarafından gözardı edilmez.
    Sadece Urfa için değil AKP Hükümeti içinde önemli bir değerdir. İdeolojisini yaşam biçimi haline getirmiş önemli bir bürokrattır. Dualarım onunla. Eminim listeye üst sıralardan girecektir.

  • yorum2015-02-11 07:39:59MAZIYI BILEN

    BAKANIN DANIŞMAMANI VAYBE

  • yorum2015-02-11 07:04:27enver yıldırım

    Hayırlısı olsun başarılar.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Kurumsal

İçerik







Yukarı Çık