Ana Sayfa Urfa Haberleri Bermal MELİK : Eleştirilere Son Yazısıyla Cevap Verdi

Bermal MELİK : Eleştirilere Son Yazısıyla Cevap Verdi

Urfahaber yazarı Bermal Melik "Neden Kürtler Barış,Türkler İntikam İstiyor?" başlıklı yazısında bazı okurlardan e-mail ve yorumlar aldı. yorumlara cevap olarak Deprem ,bölünme ve intikam son yazısıyla cevap verdi

Giriş Tarihi: 29 Ekim 2011 Cumartesi 22:59
Bermal MELİK : Eleştirilere Son Yazısıyla Cevap Verdi
Urfahaber yazarı Bermal Melik "Neden Kürtler Barış,Türkler İntikam İstiyor?" başlıklı yazısında bazı okurlardan  e-mail ve  yorumlar aldı. yorumlara cevap olarak Deprem ,bölünme ve intikam son yazısıyla cevap verdi.

işte o yorumlardan bazıları

Aynen bermal hanima katiliyorum vede destekliyorum.Saygilar
mehmed - 2011-10-28 16:24:56

sizin gibi aydın geçinen insanların tutum ve görüşleri kişileri ötekileştirmiş durumda sizi bu konuda kutlarım sizin gibi düşünmüyorum inadına kardeşlik diyorum sayın aydın(!)
ayhan ataman - 2011-10-28 00:38:44

biz nasıl dağdaki katil teröristin yaptığından normal bir kürt vatandaşımızı sorumlu tutmuyorsak sizde türkler savaş istiyor diye cahil kişileri tüm türk halkının yerine koymayınnen başta biz barışçı siz şöyle diyerek en başta siz halkların arasını bölmeyin sizki aydın geçinenler daha rahat yaşamı olanlar başlıklarında bölücü olurlarsa bir de cahil maddi sıkıntılar içinde olanlar kandırılamazmı
tansel çıra - 2011-10-27 18:22:38

BENDE BİR KÜRT KÖKENLİ VATANDAŞIM.BEN BU TOPRAK ÜZERİNDE EV-ARABA-TARLA-İŞ GÜC KURMA-ASKERLİK YAPMA GİBİ BU TOPRAK ÜZERİNDE YAŞAYAN HER FERT GİBİ HAKLARA SAHİP MİYİM?EVET SAHİBİM.BU MESELE ÖNCEDEN SAĞ SOL-ALEVİ SUNİ-SONRADA TÜRK VE KÜRT KARDEŞLERİ BİRBİRİNE DÜŞÜRMEKLE BU GÜZELİM ÜLKEMİZİ HEP KARANLIĞA SÜRÜKLEMEYE ÇALIŞIYORLAR.PKK.KÜRTLERİN SESİ OLSA KÜRTLERE MERMİ SIKIP HARACA BAĞLAMAZ.KIRSALA BAK
URFALII - 2011-10-27 00:18:11


Çıldırdınız sanırım. Bu nasıl barış istemektir böyle. Bizim topraklarımızda bizim ekmeğimizi yiyip ülkemizin her türlü nimetinden yararlanıp sonra askerlerimizi şehit edenler kimler? kendinize gelin ve basmakalıp düşünmeyi bırakın. Kurmalı bebek gibi ezberlediğiniz cümleleri kağıda dökmekle yazar olunmaz.
Tuğçe KAFALI - 2011-10-26 16:45:25

kürtler barış istiyorsa dağda gezen kürtlerin elindeki silahı alıp sen ne yapıyorsun kime sıkıyorsun der ne hikmetse yıllardır bu pkk terörüne biz barış istiyoruz siz engel oluyorsunuz diyen kürt görmedim ciddi manada ayak üstü laflarla olmaz bunlar toplanısın 40 bin 50 bin kişi lanet olsun size biz terör istemiyoruz dersin bizi temsil edemezsiniz dersin insanlarda evet kürtler terör istemiyor der
vatandaş a - 2011-10-24 00:09:30

Birileri sacmasapan yorumlar yaziyor, efendim silahla hak istenmezmis vs vs. Zaten Kürtlerin haklari gasp edildigi icin Kürt gencler daga cikip baskaldirdi. Onlara dogustan verilen haklari gasp etmek yerine anayasal güvence alirsaniz ancak silahlar susacak. Ne yazikki realite budur beyefendiler...
ferhat - 2011-10-23 19:43:17

"Gecenien bir vakti,24 tane gencecik insanı katletmek" barış istemenin moda biçimi olsa gerek!
GALİB-İ ZAMAN - 2011-10-23 10:51:47

silahla barış olmaz
me - 2011-10-22 23:08:55

26 asker sehıt edın sonra barıs ıstıyoruz deyın ısraıl teseronu haınler........
ahmet celik - 2011-10-22 19:27:32

Beni en çok düşündüren şey,eciğinden cücüğüne tüm toplumun nasıl olurda bunca arızalı bir milliyetçilikle şekillenen bir kişiliği seve seve kabul buyurmuş olması.Bir halk düşünün ki,en küçük bir olayda eğitimli,eğitimsiz tüm dinamikleri ile 'milliyetçi nüvelere'gururla sığınsın!Fakultelisinden ,ilkokullusuna,köylüsünden ,kentlisine balkonlarında Türk bayraklari,dillerinde intikam yeminleri olsun .
Zahide Atci-Kus - 2011-10-22 16:00:56

ilk önce ölümlere karşı olduğumu belirtmek isterimm. bnm takıldığım nokta şu bu ülkeyi yöneten zihniyetler kürtlerin doğuştan gelen hak hukuklarını verdikleri zaman ülkenin bölüneceğini düşünüyorlar ve buna inandırmaya çalışıyorlar halbıki bu korku tek taraflı ben bi kürt olarak bölünme korkusu taşımıyorum.hatta türkiyenin daha yaşanılır ve demokratik bi yer olacağını düşünüyorum...
aşiti - 2011-10-22 14:36:09

savaş kötü bir eğlemdir,soru değildir.Dünyanın en kötü eylemidir. İnsanın can mal ve ırzı tehlike altında olmadığı sürece de hiç bir meşruiyeti yoktur.Son 10 yıldanberi kötü kürd ün bu ülkede insan öldürmesinin bir tek haklı gerekçeini söylermisiniz
çağatay göktürk - 2011-10-22 11:18:14

Hanımefendi niçin olayları çarpıtıyorsunuz.Şu anda bu ülkede kötü kürt öldürüyor,ülkenin diğer iyileri(türk ve kürt)gözyaşı döküyor.Ne zaman pkk ve koruyucularının bu ülkede başta kürtler olmak üzere bütün millete ihanet içinde olduklarını göreceksiniz.Keşke yurt dışında kaldığınız sürede bir vicdan detoksu yaptırtasydınız
çağatay göktürk - 2011-10-22 11:13:36

Barış..Emperyalist-kapitalist sistemin aşırı üretim-tüketim sarmalındaki bunalımları,krizleri.Çıkattığı Afrika,Ortadoğu'nun petrol-enerji kaynaklarını ele geçirme istemli,bölgesel savaşlar.Eski-yeni işbirlikçileri ile,sömürdüğü ülke insanları.Bağımlılaştırılmış ülkeler halkları.Yabancı-yerli tekellerin düşük ücretligüvencesiz,çalıştırdığı işçiler.Ağalık,topraksızlık.Töre,namus cinayetleri.
Boran - 2011-10-22 00:20:49


Ve yazarımızın Cevabı