Ana Sayfa Siyaset Cafer’den Fakıbaba Hakkında Ciddi İddialar

Cafer’den Fakıbaba Hakkında Ciddi İddialar

Saadet Partisi Eski Meclis Üyesi Mehmet Cafer, Şanlıurfa Eski Belediye Başkanı ve Ak Parti Milletvekili Ahmet Eşref Fakıbaba, hakkında ciddi iddialarda bulundu.

Giriş Tarihi: 25 Eylül 2016 Pazar 23:03
Cafer’den Fakıbaba Hakkında Ciddi İddialar

Cafer, Ahmet Eşref Fakıbaba’nın belediye başkanlığı döneminde birtakım usulsüzlerin yapıldığını ileri sürdü. Cafer, sosyal medya hesabı twitter üzerinden yaptığı açıklamada, şu konulara dikkat çekti.

 

“1- Fakıbaba döneminde belediyede bir memur  yıllarca imar degişikligi teburularını ve cezalarını sahte makbuzla almış ve yemişti.

2- Fakıbaba döneminde dağeteginde ( germuşta )  belediyenin 200 bin M2 arsası şahısların adına tapu yaptırılmıştı.

3- Fakıbaba döneminde dağeteginde % 38 terk ile imara giren arsayı. belediyenin içindeki RANTÇILAR arsa sahibinden %49 almışlardı.

4-fakıbaba döneminde halk eğitim merkezinin yeri birilerine imarı değiştirilerek peşkeş çekilmişti. anıtlar kurulu iptal etmişti.

5-fakıbaba döneminde 11 nisan stadı,nın yeri yeşil alandan çıkartılıp özel proje alanı diye şehir planı,na işletildi.!

6-fakıbaba döneminde ( TMO ) eski ofisin yerinin imar durumu.!

emsal 0,50 den 2 ye ve daha sonra emsal 3,50 ye çıkartılmıştı.!

7-fakıbaba döneminde FETÖ,ye ait 24 metre yolun altındaki arsanın imarı degişti.

yüksek emsal verildi ucube bina orada duruyor.!

8-fakıbaba döneminde yanlış yerde ama başkanın inadı uğruna ucube bir yerde ucube bir OTAGAR yapıldı.!

9-fakıbaba döneminde yanlış yerde ve 1 sınıf tarım arazisinde ŞUTİM.

( halpazarı ) başkanın inadı uğruna yapıldı.!!

HATIRLATMA. bundan sonra her gün bu sayfamdan fakıbaba döneminde yapılan usulsüzlükleri ve yanlışlıkları bir bir yazacağım.! Vallahi Billahi Tillahi Ben Eski Olduğum Noktadayım ve Aynı Çizgideyim.! Vallahi Billahi Tillahi Ben Değişmedim.! Değişenler Bunu Düşünsün.! Tavafuka Bak Yarabbi Sen Büyüksün. Facebook Sayfamda Bugünkü Anılarımda. Fakıbaba Dönemindeki Yolsuzluk ve Hırsızlıklar Çıktı. BEN DEGİŞMEDİM.”

Ahmet Eşref Fakıbaba, Cafer tarafından ortaya atılan iddialara yönelik açıklama yapıp yapmayacağı merakla bekleniyor.

 

YORUMLAR
  • yorum2016-10-09 20:02:50mustafa

    fakıbabanın vekil olmasını hazmedemiyenler var.o dürüst ve samimimi bir insan

  • yorum2016-10-07 05:27:41babaca

    meyve veren ağaç taşlanır sözü yanlış yanlışlar söylendiginde neden farklı boyuta gidiyor adam sayıyor ve sözünün arkasında söz yok hepsi hırsız

  • yorum2016-10-05 17:02:07müslüm

    herkez kimin ne olduğunu çok iyi biliyor. meyve veren ağaç taşlanır. biz fakıbabadan razıyız. ALLAHTA ondan razı olsun. yolun açık olsun vekilim

  • yorum2016-10-04 20:13:56hakan

    biz urfa halkı olarak fakıbabaya sonuna kadar güveniyoruz ve arkasındayız. sizler boş boş konuşmaya devam edin.

  • yorum2016-09-29 16:48:49selim

    halkın ve hakkın yanında olan fakirin babası urfa sevdalısı fakıbaba.

  • yorum2016-09-27 22:17:39suruçlu

    fakıden herşey beklenır.

  • yorum2016-09-27 18:29:41kadir

    biz bir urfalı olarak fakıbabanın yanlış yapmayacağu kanaatindeyiz. her zaman vekilimizin yanındayız.

  • yorum2016-09-27 14:43:34hüseyin

    meyve veren ağaç taşlanır. biz fakıbabadan razıyız ALLAH'ta ondan razı olsun. bu habere güldüm geçtim...

  • yorum2016-09-27 05:49:39Eyyüp

    Cafer bey bırak bu işleri.... İşin gücün yok mu.... Boş iftira ve yalan haberler yayma....

  • yorum2016-09-27 03:20:58Mahmut Demirel

    Sayın Cafer sen ne yaptın bu memlekete?Senin hortumun kesildi galiba. Hiçbir işe yaramayan vakıf arazisine adam işyeri dikti trilyonlarca lira her yıl vakfa gelir sağladı. Binlerce insan ekmek yiyor oradan. Sokakları adam etti, köprülü kavşakların ne olduğunu sen ve senin gibiler bilmezken adam kazaları %90 azalttı. Sokaklarımız Kemal Sunal filmlerini aratmıyordu memleket medeniyetle tanıştı. Sen ne yaptın boş konuşmaktan başka.

  • yorum2016-09-27 00:49:46Mehmetdemir

    Öyle söylemekle olmuyor belgeleri yayınlayın varsa yoksa da boş yere kendinizi yormayin

  • yorum2016-09-27 00:06:23kerim

    fakıbabaya oy vermedim ama vermediğime pişmanım. utfayı ufa yaptı. ALLAH ondan bin kere razı olsun. bu tür iftiraları atmanız hiçte doğru değil. halkı arkasına alan bir insan asla yıkılmaz.

  • yorum2016-09-26 22:00:51ahmet

    sen ne yaptın be Cafer Bey neyin kafasını yaşıyorsun Ahmet Eşref Fakı baba olmasa Urfa bu kadar ilerlemiş olmazdı sen başkanın yaptığı faydaları kötülemişsin

  • yorum2016-09-26 21:53:23mehmet çiftçi

    daha önce nerdeydin hortummu kesildi

  • yorum2016-09-26 20:28:38Şahin. Ergin.

    Çok. Doğru. Süyledi. Arkadaş. Faki. Baba. Düneminde. Çok. Şeyler. Olmüş. Birde. Urfanin. Eski. Mehlelerini. Hiç. El. Vurulsmaz. Duruma. Koyan. Baki. Baba. Birinci. Derecede. Sit. Alani. İlan. Etiler. Encümenden. Geçiren. Feki. Baba. Diyorlar.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Kurumsal

İçerik







Yukarı Çık
urfa / şanlıurfa / şanlıurfa haber / urfanatik / urfa star