Ana Sayfa Urfa Haberleri DİCLE EDAŞ’TAN BİRGÜN HABERİNE YALANLAMA

DİCLE EDAŞ’TAN BİRGÜN HABERİNE YALANLAMA

Bir gün gazetesinde yer alan “MİT’ten Silah, DEDAŞ’tan Enerji” haberine DEDAŞ’tan yalanlama geldi. Dicle Edaş, Suriye tarafına kesinlikle enerji verilmediğini söyledi.

Giriş Tarihi: 12 Haziran 2015 Cuma 15:11
DİCLE EDAŞ’TAN BİRGÜN HABERİNE YALANLAMA

Bir gün gazetesinin Telabyad’tı işgal eden IŞİD’e elektrik enerjisi verdiği yönündeki iddialara DEDAŞ’tan yalanlama geldi.

Yapılan yazılı açıklamada şu ifadeler kullanıldı.

“Şirketimiz, sınırın Suriye tarafına hiçbir şekilde enerji vermemektedir. Sınırda bulunan TMO’nun yanı sıra güvenlik amacıyla burada bulunan askeri birlikler ve sınır aydınlatması için verilen elektrik te zaten kayıt altındadır. Bu gerçekler bilindiği halde söz konusu iddialar, kasıtlı olarak ve hedef gösterme maksadıyla ortaya atılmıştır. 

Tüm bunların ışığında, Dicle EDAŞ’ı karalamaya, hedef tahtasına koymaya dönük bu haberi hazırlayan ve yayınlanmasını sağlayan çevreleri kınıyor, hukuken her türlü girişimde bulunacağımızı bildiriyor, doğru, dürüst ve ilkeli habercilik yapılması çağrımızı yineliyoruz.’’

Birgün gazetesinin bugünkü baskısında yer verilen haberde, Şanlıurfa’nın Akçakale ilçesinde tampon bölgede kalan Toprak Mahsulleri Ofisi’ne (TMO) ait depolara verilen elektrik hattından, Suriye’nin Telabyad kasabasına ‘zamanında’ 3 enerji hattı çekildiği, Suriye’de yaşanan olaylar sonrasında IŞİD’in eline geçen kasabaya elektriğin kesintisiz verilmeye devam edildiği ileri sürülüyor.

 

YORUMLAR
Henüz kimse yorum yapmamış, ilk yorum yapan siz olun.
Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Şehitkamil Belediyespor Şanlıurfa Deplasmanında Galibiyet Arıyor

Şehitkamil Belediyespor Şanlıurfa Deplasmanında Galibiyet Arıyor

Kurumsal

İçerik







Yukarı Çık
urfa / şanlıurfa / şanlıurfa haber / urfanatik / urfa star