Ana Sayfa Türkiye DÜN AK PARTİ'Yİ ÖVDÜ, BUGÜN BAĞIMSIZ OLDU!

DÜN AK PARTİ'Yİ ÖVDÜ, BUGÜN BAĞIMSIZ OLDU!

Şanlıurfa'da sosyal medyada ve TV'de katıldığı programlarda ilginç konuşmalarla gündeme gelen Mustafa Göktaş bağımsız aday olduğunu yine sosyal medyada duyurdu

Giriş Tarihi: 7 Nisan 2015 Salı 11:42
DÜN AK PARTİ'Yİ ÖVDÜ, BUGÜN BAĞIMSIZ OLDU!

Şanlıurfa'da sosyal medyada ve TV'de katıldığı programlarda ilginç konuşmalarla gündeme gelen Mustafa Göktaş bağımsız aday olduğunu yine sosyal medyada duyurdu.

 Yağmurun bile Ak Parti tarafından yağdığını söyleyen Mustafa Göktaş bugün açıklanan seçim listesinde adının çıkmaması üzerine bağımsız adaylığını açıkladı.

 Bu resmi belgeyide sosyal medyadan paylaştı.

 

YORUMLAR
  • yorum2015-04-08 08:02:21ademcan can

    bence 2 oy alır biri kendi oyu diğeri de karısının oyu

  • yorum2015-04-08 04:09:45apo

    s urafli ben bu adami kutliyorumm ve akp ye aday adayi olduğu için kırniyorum bağimsiz vk başarilar diliyorum

  • yorum2015-04-08 04:07:10dügerli

    Değerli urfa halkı hani ak partiye gönül vermiştiniz yani aşiretinizden aday çıkmadı diye kalkıp bdp ye mi oy vereceksiniz o zaman sizin ki gönül vermek degilde biraz menfaata kaçmıyormu sizce akıllı düşünmek gerek türkiyeyi kime teslim edeceksiniz.iyi düşünün

  • yorum2015-04-08 03:53:40adem

    Bir cevap yazın: serdar izol

  • yorum2015-04-08 00:39:47vatandaş

    sayın serdar bey sizde aday seçilmediniz diye dava dava dediğiniz şeye arkanızı dönmeyiniz. sizinde mustafa göktaş tan farkınız yok. sizde geçen hükümet döneminde bakan çelikten az nemalanmadınız. davasına en sadık kesim hdp dir. aday seçilmeselerde partiye dava dediği şeye kıç dönmezler. yani sizinde diğerlerinden farkınız yok. menfaatçi. bu böyle gelmiştir. böyle gider. ben sizi çok iyi tanıyorum. metrelerce yorum yazmayın gerek yok.

  • yorum2015-04-07 17:24:45serdar izol

    yorumlarımız neden yayınlanmıyor acaba. Bir bu nebati kimdir arkadaş urfada kimse tanımaz.İki seydi amca yerini korumuş ama bi faydası yok fıs aday (her dönemin kazananı-kaygan zemin) üç mazhar bağlı hhakkında bir çok ahlaksız haber çıkan biri yine urfa tanımaz bu adamı.dort fakıbaba kendine oy verenleri satmış bir adam bundan hayır gelmez kimsede istemiyor partide bu adamı,beş mahmut kaçar denilen adamla ilgilide bir ton haber çıktı daha yeni neler neler bu adamın kapasitesi nedir neden adaydır. Biz izollar olarak ak partiye gönül ve emek vermiştik ama bir adayımızı bile göstermeyip bu saydıklarımızı yazdılar. İbrahim toru bile aday gösterilmedi. İzollardan ak partiye oy yok artık avcunuzu yalarsınız.Gidin bu liste kurtarsın sizi.....Hdp bu seçimin kazananı olacak akp listesinden dolayı bizde hdp yi destekleyeceğiz.

  • yorum2015-04-07 17:05:40FIRTINA CEMAL

    BİRDE DİYOLAR URFADA ADAMMI YOK , VARMI ?

  • yorum2015-04-07 16:43:21vatandaş

    tv programlarında atıp tutmak menfaatlerler çakışınca ancak böyle olur.
    demek ki toplum olarak müstehakkımız bu ve bunun gibiler.

  • yorum2015-04-07 16:41:02millet

    bunun gibi adaylar olduğu müddetçe sıkıntı yok. menfaatçi. bakalım yağmuru kimin için yağdıracak.

  • yorum2015-04-07 14:29:40mert

    menfaat nerde gelse oraya koşarlar

  • yorum2015-04-07 13:34:34ali

    çıkarlar elden gidince gerçek dostlar beli olur.

  • yorum2015-04-07 12:45:31samet

    Yağmuru bile ak parti yağdırıyor öyle mi? Ah Urfa'm! Siyasetin değişmedikçe hep aynı kalacaksın..

  • yorum2015-04-07 12:34:17sade vatandaş

    yağmuru ak parti yağdırır dedin Allaha ortak koştun günah işledin değermiydi?

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Kurumsal

İçerik







Yukarı Çık