Ana Sayfa Türkiye Gül'ün Danışmanı TRT'den 266 bin TL almış

Gül'ün Danışmanı TRT'den 266 bin TL almış

CHP Kırklareli Milletvekili Turgut Dibek’in soru önergesine Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç’ın verdiği yanıt, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün Basın Başdanışmanı Ahmet Sever’e, “Avrupa Vizyonu” adlı program nedeniyle TRT tarafından 266 bin TL ödendiğini ortaya koydu.

Giriş Tarihi: 8 Kasım 2011 Salı 13:48
Gül'ün Danışmanı TRT'den 266 bin TL almış
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin’in bilgi notuyla soru önergesine yanıt verdi.

BÖLÜM BAŞINA 3 BİN 500 LİRA OLMAK ÜZERE TOPLAM 266 BİN TL ÖDENDİ
Soru önergesine verilen yanıtta, Ahmet Sever'e hazırlayıp sunduğu haftalık olarak yayınlanan Avrupa Vizyonu isimli program karşılığında bölüm başına 3 bin 500 TL olmak üzere; 2007 yılında 20 program için 70 bin TL, 2008 yılında 18 program için 63 bin TL, 2009 yılında 28 program için 98 bin TL ve 2010 yılında da 10 program için 35 bin TL ödendiği bildirildi.
Programın hazırlanmasında Ahmet Sever’e, Dilek Eryılmaz (Muhabir) ve Azize Gür’ün (Sözleşmeli Yapım ve Yayın Elemanı) yardımcı olduğu da ifade edildi.

DİBEK İKİ KEZ SORDU
Dibek, soru önergesinde, “7/18312 esas yazılı soru önergeme bakanlığınızca verilen yanıtta TRT’nin Cumhurbaşkanı Sayın Abdullah Gül'ün Basın Danışmanı Ahmet Sever’e 2007, 2008, 2009 ve 2010 yılının mart ayına kadar haber programı hazırlamak ve sunmak için bölüm başına 3 bin 500 TL aldığı bilgisi verilmiştir. Diğer sorularım yanıtsız bırakılmıştır” diyerek, “Önergede yer alan ‘TRT’den, Sever’e bugüne kadar toplam ne kadar para ödenmiştir' sorusu neden yanıtsız bırakılmıştır? TRT bu rakamı açıklamaktan neden korkmaktadır” diye sordu. (gazeteport)
YORUMLAR
Henüz kimse yorum yapmamış, ilk yorum yapan siz olun.
Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Diyarbakır'da askere bombalı saldırı

Diyarbakır'da askere bombalı saldırı

Kurumsal

İçerik







Yukarı Çık
urfa / şanlıurfa / şanlıurfa haber / urfanatik / urfa star