Ana Sayfa Urfa Haberleri Sanlıurfa.com darbeyi biliyormuydu ? Ne zaman el değiştirdi….

Sanlıurfa.com darbeyi biliyormuydu ? Ne zaman el değiştirdi….

FETÖ/PDY yapılanmasının haber sitelerinden olan SANLİURFA.COM, Cihan Haber Ajansı, Ajans 11, Kanal 7 yöneticilerine operasyon düzenlendi. 4 günlük gözaltıdan sonra mahkemeye çıkarılan gazeteci Muhammet Taşçılar ile Mehmet Dener, sevk edildikleri mahkeme tarafından tutuklandı ajansları ve gazeteleri kapandı.

Giriş Tarihi: 30 Temmuz 2016 Cumartesi 12:26
Sanlıurfa.com darbeyi biliyormuydu ? Ne zaman el değiştirdi….
 

FETÖ/PDY yapılanmasının haber sitelerinden olan SANLİURFA.COM, Cihan Haber Ajansı, Ajans 11, Kanal 7 yöneticilerine operasyon düzenlendi. 4 günlük gözaltıdan sonra mahkemeye çıkarılan gazeteci Muhammet Taşçılar ile Mehmet Dener, sevk edildikleri mahkeme tarafından tutuklandı ajansları ve gazeteleri kapandı.

Tutukluluk halinin devam ettiği Gazetecilerin gazete ve ajansları kapatıldı ve sanliurfa.com’un imtiyaz sahibi olarak bilinen resmi imtiyaz sahibi Ajans 11 olmasına rağmen neden kapatılmadığını , neden kapatılamadığı bir çok gazeteci haber siteleri haber yaptı ve yöneticelere bir çok soru işaretinin olduğunu dile getirdiler…
haber-sanliurfa.com olarak araştırdık…

Sanliurfa.com Fetöcümü değilmi sorusunu da bulduk.. darbe olacağını bilircesine girişimin olduğu gün 15 temmuz 2016 tarihinde imtiyaz sahibi Ajans 11 ‘den İsmail Tiryakioğlu oluyor

buradan çıkan sonuçla Saliurfa.com darbe girişimi olduğu gün şaibeli bir şekilde el değiştirmiş oluyor…
bu araştırmamızı fotoğraflarla destekleyip kamuoyuna sunuyoruz…

www.haber-sanliurfa.com

habersanliurfa-424

 

habersanliurfa-425

YORUMLAR
Henüz kimse yorum yapmamış, ilk yorum yapan siz olun.
Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Financial Times saldırıyı anayasa ve başkanlık ile ilişkilendirdi

Financial Times saldırıyı anayasa ve başkanlık ile ilişkilendirdi

Kurumsal

İçerik

Şanlıurfa





Yukarı Çık
urfa / şanlıurfa / şanlıurfa haber / urfanatik / urfa star